6/11/08

μην κακομελετάς και μην κακοποστάρεις..



δεν έλεγα 6 νούμερα καλύτερα?
τι το ήθελα το προηγούμενο post?

μετά από απιστευτό σερί γκαντεμιάς,
(τον τίτλο της miss μαυρογατίδου, δεν μπορεί να μου τον πάρει κανείς)
τώρα και αυτό..

αφού έφαγα μια ωραία απόλυση λόγω της κατάστασης της υγείας μου
και μάλιστα απολύθηκα πριν καν τελειώσει η αναρρωτική μου άδεια,
πήρα και μια αποζημιοσούλα για να έχω να πορεύομαι..
(τα λεφτά ήταν ίσα-ίσα το νοίκι μου και οι διαφορά για τις φυσικοθεραπείες που πλερώνω από την τσέπη μου, μια και το ικα, δεν σου επιτρέπει να αρρωστήσεις πολύ..
λίγο μόνο.. τα υπόλοιπα για το πολύ τα πληρώνεις και αυτά χρυσά από την τσέπη σου όπως και αυτά που σου δικαιολογεί και τα πληρώνεις πλατίνα από τις κρατήσεις που σου κάνουν..)

ε, πως τα πήρα και τα άφησα στο φακελάκι που μου τα έδωσαν, έτσι ακριβώς μου τα έκλεψαν!
ποιός? δεν ξέρω.. γεγονός είναι ότι από το σπίτι λείπουν μόνο τα λεφτά, τίποτα άλλο..
η αστυνομία που φώναξα, μου είπε ότι δύσκολα θα ήταν διαρρήκτης,
γιατί το σπίτι θα ήταν ανάστατο και θα έκλεβαν και άλλα..

και εγώ βέβαια τα είχα ξεχάσει σε εμφανέστατο σημείο,
μέσα σε φάκελο σε ένα κουτί από μπαμπού, πάνω στο τραπεζάκι του σαλονιού..
να είδαν απέυθείας τα λεφτά και να μην έψαξαν άλλο?

από την αστυνομία λοιπόν, μου είπαν κάτι που δεν θέλω για κανένα λόγο να πιστέψω..
ότι δεν ήταν διαρρήκτες..
ήταν "του σπιτιού"..

από την ώρα που τα είδα τελευταία φορά μέχρι που ανακάλυψα ότι λείπουν,
2 άνθρωποι μπήκαν σπίτι μου..
τώρα δλδ, πρέπει να υποπτευθώ αυτούς?
ε, όχι αγαπητέ κύριε μπάτσε (που ούτε τι ποσό μου έκλεψαν δεν ρώτησες..)
δεν μπορώ να σου κάνω την χάρη..
μάθε καλύτερα εσύ να κάνεις τη δουλειά σου..

αγαπητέ κλέφτη λοιπόν..
στους γιατρούς να τα φας!

εγώ βέβεια τώρα να δω,
πως όντας άνεργη χωρίς καν το επίδομα του ΟΑΕΔ,
θα πληρώσω τους δικούς μου..

βράσε ρύζι δλδ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

για πες..